cor(rushka) schreef:
wat is er aan de hand met ons forum?????.Er worden geen postings meer gedaan.Waar ligt dat aan????
moeten we de stekker maar uit trekken????.Ik weet het niet!!!!!
Weert,25/12
Hoy beste mensen, hier even een klein berichtje van een Nieuwe.
Mijn voornaam is Paul en ben een enorme Tsjechiee-ganger en liefhebber van al het goede en moois wat er in dat land te vinden en te beleven valt, ben voornamelijk een Praag ganger en kom reeds meer dan 30 jaren in het land.
Wat mij opvalt bij de Nederlanders is het feit dat men veelvuldig liever niet samenhoud of kan samenhouden en als het dan mis gaat zoekt men vaak de fout op een ander.
Het zou voor deze site toch ontzettend jammer zijn indien het zou ophouden met bestaan,
draag eens wat nieuwe thema's en ervaringen aan en ga dan eens lekker samen in discussie.
Als men het mij vraagt zijn er meer dan thema's genoeg om een mooie dicussie opgang te zetten, laat ons bijvoorbeeld eens beginnen met de Kertsmarkten in Praag.!!!!!!
Wie is er pas nog geweest en hoe zijn je of jullie bevindingen???
Waar ga je shoppen in Praag en waar zijn leuke adressen om te gaan eten en om uit tegaan,
Wie gaat er bijvoorbeeld ski-en en waar, bijvoorbeeld in Spindleruv-Mlyn.
Waar overnacht je en tegen welke prijs en wie heeft er goede adressen in het ski-gebied.
Zo laat maar eens komen met die antwoorden, ik zal het wel ontvangen en alle commentaren zij meer dan welkom.
Goed--beter---best.
Zo medegasten, schouders eronder en wij gaan verder, opgeven kennen Tsjechen toch niet
OF??????
PAUL.